Merchandising

Merchandising w polskich marketach to przede wszystkim
walka o przestrzeń dla produktów, głównie powierzchnię
na półkach. Wszystko w myśl zasady:
„towar którego nie widać, nie sprzedaje się”.

Według statystyk nawet 80% procent decyzji zakupowych podejmowanych jest przy półce.

Dlatego merchandising ma kluczowe znaczenie w procesie sprzedaży
i umacniania pozycji firmy na rynku.

Posiadając profesjonalne kompetencje przejmujemy pełną odpowiedzialności za ilość i wizerunek produktów Klientów w sklepach.

Oferujemy:

500 przeszkolonych merchandiserów w całej Polsce

Obsługę wszystkich sieci międzynarodowych i wybranych sklepów SM

Specjalistów przypisanych do konkretnych sklepów

Wypracowane standardy pracy ( karta merchandisera, raportowanie on-line )

Najwyższe standardy merchandisingowe

Merchandising – struktura:


N

centrala (SAM i JAM)

N

koordynatorzy i supervisorzy

N

merchandiserzy mobilni i stacjonarni

Potencjał Metropolis:

Centrala w Warszawie ( osoby )

Supervisorów

Magazyn główny ( m2 )

Merchandiserów

Koordynatorzy regionalni

Hostess

Korzyści dla Klienta:

Targety ilościowe

Realizacja akcji w oparciu o targety ilościowe

Powierzenie akcji jednej firmie

Załatwiamy formalności, zapewniamy pełną obsługę logistyczną, szkolenia, doradztwo, kreację.

Kontrola i weryfikacja działań

Czytelny system raportowania nadzór nad zatowarowaniem, system kontroli ( supervising, „tajemniczy klient” )

Targety ilościowe

Realizacja akcji w oparciu o targety ilościowe